Monday, January 19, 2009

Permulaan Hidup Dengan Azam Yang Baru


Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Sekarang aku agak bz sedikit.. ( maka post pun makin kurang, *Sob* )
mengenai entry kali ini, aku sudah pun mula belajar di Sem 2...
Alhamdulillah buat masa sekarang ok lagi...

Tujuan aku tulis entry nieh, adalah untuk share azam baru aku dan juga bad thing about aku..
( supaya ada hamba allah yang sokong dan pelekuk kepala aku kalau aku x berubah, haha! )

Ini Azam Aku..

Nak dapat 3.50 pointer keatas

Nak berjimat - cermat ( paling susah )

Nak jadi orang yang berjaya

Nak jadi anak yang soleh

Nak jadi blogger yang berjaya ( ohyeah!! )

---------------------------------------------

Ini pula bad thing about aku....

Suka tangguhkan sesuatu kerja

Suka lengahkan masa

Pendirian adakalanya x tetap mcm ranting pokok

yang lain aku xleh tulis sbb banyak sgt~~
( haha! )

Sory post kali nieh amat membosankan~~

p/s :: sesapa ada kata nasihat mcmana nak buang sifat buruk 2, leh share dgn aku.. ( Seyes aku nak berubah!, haha! )

---------------------------------------------
---------------------------------------------

Sebelum blah, layan video ini.. insafkah anda?


2 Pengomen:

Bro Framestone said...

insya'lah ko boleh punye

أزيزول حاكيم said...

framestone ::
thankz coz vote for me~~
haha

Developed by Free CSS Templates Pimped for blogger by Blogger Templates