Saturday, January 17, 2009

Entry Dikala Aku Bosan

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Aku xda entry nak ditulis... ( SOry yer, Otak Aku Blank )
Layan Video bawah nieh, Berikan pendapat kamoo yang ikhlas...



Mcmana? Betul kE?
Sapa Yang Salah?
Yahudi atau Gaza?

Bagi aku, aku Fcuk yahudi...
Jaha**m kau yahudi...

Jikalau aku diberikan senjata,
akan aku berjihad bersama,
Jika aku adalah orang yg kaya,
akan aku menderma seadanya...
aku cuma manusia yang biasa,
yang hanya mampu berdoa...

xkan mcm 2 je?

ape2 pun, kita janganlah hanya berdoa...
ada banyak cara lagi,
rusuhan? ( tidak..... )
Boikot barang? ( inshallah )
yang lain pikirlah sendiri... ( haha! )

Para blogger sekalian... Mari boikot barang yahudi... Belajarlah dari segala kesilapan dahulu...
Jangan lah kita menyumbang kepada pertumpahan darah seagama dengan kita...

List Barang Jahan** yahudi




6 Pengomen:

sickchild said...

yahudi mmg sialan.
aku da tak minum coke.
aku pun da tak makan mcd.
hahahahaha.

=))

buang la word verification tu. lagi better =))

:: p R i n c E s S _ N :: said...

N x brape gemar org y wat rusuhan2 ni...

pasal boikot..aku ku coba...

*secret said...

aku mao boikot tapi hampir sume itu brg aku.
huuuu.
aku cube.ye aku cube.bg aku kekuatan.
cesss..

أزيزول حاكيم said...

sickchild ::
sudah dibuatkan... thankz..
bukankah kamoo keje mcd dulu?
hehe

princes ::
akan aku ku?
ko nyani dangdut ke 2?
baguslah kalau ada niat begitu~~
lalala

secret ::
meh aku bagi kekuatan padamu~~~
~!@#$%%%^^
dah siap... aku dah jampi padamu,
ada sebarang kekuatan tambahan?
hahaha~~
lalala

sharamli said...

tgk kt peta dunia..
bsr ke m'sia?
kal0 stakat kite je b0ik0t..urm..
s0..d0a je la kita mmpu...

أزيزول حاكيم said...

sharamli ::

betul katamu,
sekurang2 nya kita wat something right?
al - fatihah kepada rakyat palestin~~
amin

Developed by Free CSS Templates Pimped for blogger by Blogger Templates