Sunday, May 10, 2009

Bila Diriku Dihambat Oleh Tekanan

Assalamualaikum & Salam Sejahtera...

Posting yang bertarikh 10 - 05 -2009 ini membawa 2 makna dalam hidup aku...

Yang pertamanya mestilah HARI IBU!
Untuk ibuku iaitu ROHANI BINTI ABDULLAH, anak mu nieh ucapkan :

-Semoga Panjang umur
-Murah Rezeki
-Dilindungi dari ganguan anasir jahat
-Bahagia Selalu

Sesungguhnya aku bergitu bertuah mempunyai Ibu seperti MU...

Yang ke 2 nya adalah tentang final exam aku yg akan start khamis ini...
wah, tensionya...


Aku xtau exam ini aku akan dapat pointer yang ok atau x..
ape2 pun doakan aku berjaya...

p/s : Maaf lambat update... ( aku demam panas ) *sob3*

------------------------------------------------------------

Kreatifnya orang jepun dari malaysia, percaya x?


0 Pengomen:

Developed by Free CSS Templates Pimped for blogger by Blogger Templates